Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~werse | użytkownik

imię i nazwiskoWojciech Kępiński adres zarejestrowany12.11.2007 @15:03:05 ostatnio na stronie13.02.2014 @12:48:59
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty31 komentarze3377 posty na forum24

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mareq107    13.03.2009 @20:36:08
wiesz co nie wiem czemu tak:/ odbijalem z kalki a tam przeciez bylo p[rosto, wiec poprostu skora do zdj sie tak a nie inbaczej ulozyla:/
~mareq107    11.03.2009 @23:30:56
dzieki:0 no staram sie ale to dzieki klientom , bo w koncu przychodza z ambitnymi pomyslami:Dteraz zajebiaszczy rrobieale normalnie zajebiscie mis ie pocobajutro skoncze to jak mi sie uda to wstawie odrazu
~wiechoo    11.03.2009 @23:01:00
Miło jest oceniać tak dobrą pracę...pozdrawiam serdecznie
~adamquest    11.03.2009 @22:14:05
hehe dzięki wiem wiem .. bo to wersja robocza jeszcze ale oko się ceni thx
_______
"Do what you like and you'll never have to work"
---------------------------------------------------------
http://adamquest.blogspot.com
http://www.adamquest.eu
~NadiaTrandowna    11.03.2009 @07:24:07
miło, dziekuje
~fullof    10.03.2009 @20:11:29
samokrytyki tez nie. to dobrze
_______
komentuj proooosze
~Maciek4444    10.03.2009 @20:06:24
a chciało się, piękne
~Lalka84    10.03.2009 @19:35:07
i ciekawa jestem jak ci wyjdzie obraz
idę sobie porysowac chyba
~Lalka84    10.03.2009 @19:31:37
nie zauwazyłam słabej jakości zdjecia ale też nie widziałam oryginału; duzo szczegółów widać i ogólnie jest świetnie. ale znam ten ból duzo smaczków ginie na kopii niestety, bardzo duzo. a papier to zmień sobie na taki o delikatniejszej fakturze no nie?
~mek    10.03.2009 @17:48:27
u-boot?inaczej okret podwodny:D.osobiscie nie mialam okazji ale widzialam efekt:D
~mek    10.03.2009 @17:39:19
bloody mary na koniec mawiasz,a nie lepiej podsumowac wscieklym psem?
~mek    10.03.2009 @17:23:09
ze slabe to dobrze:D,tzn ze Cie powalil?
~BadTear    09.03.2009 @00:17:37
(-:
~joanzys    06.03.2009 @22:16:21
Dziękuję pięknie!!! Nieee, ten portret na talerzu nie był specjalnie trudny do namalowania Jeśli obezna się już z techniką malowania na biskwicie to nie jest tak źlePozdrawiam!!!
~mareq107    04.03.2009 @20:13:19
dzieki dzieki
wiesz, w koncu ktos przyszedl z fajnym tematem, i dlatego cos fajnego powstalo
~Lalka84    01.03.2009 @20:28:18
Tą dziewczynkę musiałam tam umieścić razem z jej czarnymi balonikami, chociaż przyznam, że w pierwotnym zamysle miało jej tam nie być; jedyne co to powinnam ją bardziej dopracować. Dzięki za opinię
~Lalka84    16.02.2009 @11:23:02
Dzięki, zdaje się, że tego nie znam; odsłucham w domu, w pracy nie mam głośników
~mareq107    14.02.2009 @23:08:41
alleluje bracie!!:D
~gotujsie    30.01.2009 @16:52:40
ale masz ładną buźkę!
~HamishArt    30.01.2009 @15:09:41
nie umiem obsługiwać pędzla, siostro ; P
fajne profilowe.
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~AlwaysDeSun    30.01.2009 @10:13:56
~AlwaysDeSun    29.01.2009 @01:09:07
taa wyciągnąłem starsze rzeczy na jaw
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 37 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt